Pored opšteg nekvaliteta sns rukovodstva grada, pogledajte ko nam čini gradsku 'Vladu', za ovaj slučaj posebno bih izdvojio člana gr. Veća za saobraćaj, nekad muzičar, a ponajviše društveni parazit, bez odgovarajućeg znanja, iskustva tj stručnosti da se bavi saobraćajem i čl.gr.Veća za urbanizam, Mira Radenović, a tek o znanju i stručnosti te devojke da se bavi urbanizmom grada Novog Sada je mučno pisati, govoriti.. uostalom vidimo rezlutate..sad je samo pitanje dokle više Novi Sade ćeš trpeti ovo sve!
Ако су градске власти имале намеру да иритирају грађане, успеле су. Нормални људи истовремено на х места не започињу радове. Колапсом у саобраћају су направили штету држави јер су повећали увоз деривата, истовремено акцизама и пдв-ом повећали приходе у буџету, а грађанима направили материјалну штету који плаћају најскупље деривате у региону. Све у свему пун погодак, зна се у овом лудилу и ко скида кајмак.
Ovo nikakva nesposobnost ne moze da na pravi. U pitanju je namera. Zasto se presvlace novim asvaltom ulice koje nisu u losem stanju? I da li zaista misle da ce ovakav kolaps sve nas uveriti da su njihovi planovi za razvoj grada spas?
Krivi su i vozaci a saobracajna policija pravi sacekuse po selima..zaustavljaju pesake i bicikliste po selima. Cik neka zaustave nekog u gradu! Sramota!
Како су код Бановине брзо пресвукли!
Спори су,саобраћајна полиција је као да не постоји!(наравно за радар и да малтретирају грађане по селима су шерифи)
Uporno ljudi 'stavljaju' akcenat na škole i obrazovanje,a,nikako na inteligenciju,logiku,sposobnost...naravno da je školovanje potrebno,ali,ima ona narodna:'Tele u Beč,tele iz Beča'....!?!
Kako ko je odgovoran pa zna se da je jedini odgovoran Kravić član gradskog veća zadužen za saobraćaj. Treba ga smeniti pod hitno pošto već nema obraza i ne podnosi ostavku
Odavno nema školovanog kadra u državnim institucijama koji bi planski radili u skladu sa razvojem grada a to znači u konkretnom slučaju Saobraćajni inženjer, kojih ili nema ili su na njihovim mestima partijski podobni nesposobnjakovići.
Sa druge strane, sredstva koja su ostala od nekih kredita potrebno je što pre plasirati u nešto što će biti okom trenutno
vidljivo a rezultat kvaliteta tog posla biće vidljiv za godinu dana, a novac kao ključ svega, otišao je tamo gde (kome) treba.
A saobraćajna gužva, pa koga to briga
Treba da se radi, problem je sto saobracajna policija treba da regulise tih nekoliko deonica, da ubrza saobracaj i udari po dzepu one bahate sto se ubacuju u kolone i prave kolaps. Za to vreme plavci se kriju i vrebaju "pojas, telefon..".
Ne daj Bože da moraš da pređeš na pešačkom bez semafora.Na bul.Jaše Tomića kod Autobuske stanice prema Građevinskoj školi,ne smeš zakoračiti na prelaz koliko automobili divljaju.
Najmanji problem je to sve što ste naveli,najveći problem smo mi ljudi,svi žele život u strogom centru,četveročlana porodica poseduje četiri automobila,po jedan za pre podne i po jedan za popodne,šta je sa vazduhom?Sve su nam drugi krivi,a mi volimo da izigravamo gospodu,noge nam i netrebaju,vozači agresivni nedo bog da im zasmetaš,da nedužim najteže nam je biti fin,poješće nas smeće,zagađen vazduh,i nekultura,čemu učimo decu?
Град који се поноси Саобраћајним факултетом боље да га укине, Секретаријат за саобраћај такође.
Службу за аутоматско управљање саобраћајем, постоје само да дојаве да ли те напецало црвено да би ти узели новце.
Погрешним планирањем сте саобраћај угурали у леву траку.
Жутом вози само такси који жури по муштерију, са путником иде кроз гужву и сваки црвени семафор.
Дрвореди сметају аутобусима да иду жутом, и она губи смисао. Ни ватрогасци је не користе јер не могу проћи.
Строго забранити и санкционисани 4 мигавца. Ту је још некултуран брзе поште и достављача
Мало ли је да се види колико смо лоши.
Жалосно је што саможиви возе камионе (џипове) по граду.
Што не раде у 3 смене, и заврше улицу за 48 сати и
СВАДБА.
Krivi su kolektivno oni koji ne koriste bicikle, više zagađuju naš zajednički vazduh, više rasipaju sopstveni novac i akcizom na gorivo sufinansiraju partijsku autokratiju, ne održavaju dobru fizičku kondiciju čuvajući zdravlje i javni budžet. Kroz ovaj naš maleni gradić se brže prolazi biciklom.
Nije problem što se rade ulice,generalno NS ima veoma loše ulice,bulevare posebno,problem je što se u isto vreme radi ulica i druga ulica koja bi trebala da bude alternativa,tako da vozači lutaju,a o ne pojavljivanju saobraćajne policije u špicu na naj frekventnijim raskrnucama da se i ne govori.Strpljen spašen.
Po gradu je ludnica nema gde nisu iskopali od detelinare do sajma 30 min putovanja haos ludilo bolje ici peske nego cekati bus...cekas bus kasni dugo putujes ma daj bas me uzasava pomisao na to da moram u ponedeljak pinovo u grad jos naselje rade dali su zavseni radovi
Išla sam po decu, krenula sam sa posla iz Bečeja u 15:35, u Novi Sad sam stigla u 16:20, užas koji sam doživela je katastrofa lan, semafori i znakovi saobraćajni se uopšte nisu poštovali, punih 75 minuta mi je trebalo da stignem do dece, saobraćajni udesi na bezmalo 200m.....katastrofa.....nadam se da više nikada neću ovako nešto doživeti..... Ovakve kolaps sam dosada jedino na filmovima videla..... Da nigde nema saobraćaja, da ne postoji nikakav red..... Takav haos dozvoliti..... Nemam reči.....
Ma to su hejteri, izadjnici, autosovnisti i petokolonasi izazvali kolaps svojim glasnim nepodrzavanjem zemlje. Umesto da cute i ne disu, oni bi da koriste puteve i automobile, tu bi nesto da nam zive normalno. Stoka izdajnicka.
Radim do 16h, trčim na bus jer se ne zna kada stiže sledeći. Super, sišla na nekoj stanici i krenula peške. Kod kuće oko 18h. Super, živa, ukućani srećni
Najveći problem je inače nedostatak svesti o tome da postoje i drugi, a to je deo mentaliteta i ne može preko noći da se izbriše. Imao sam prilike da iskusim saobraćaj u svim ulogama: pešaka, bicikliste i vozača i mogu slobodno da kažem da su svi grozni. Takođe, obratite pažnju da je u anketi osim stavke "kiša", najmanje ljudi glasalo za "vozače", tj. najmanje ljudi se opredelilo za prihvatanje odgovornosti za situaciju. Nažalost, sve dok budemo mislili da je uvek neko drugi kriv, nikad nećemo imati boljitak.
E glupo pitanje! Kriv je onaj ko jase vec 10 godina zemlju i narod! AV i SNS sekta..a najvise narod sto im je sve ovo dozvolio..pocev od mene!Ustajte da rasturimu gulanfere....jer su nas oni vec rasturili...pa ko velim obicaj je da im se oduzimo?!!!
Neko je u komentarima napisao da su krivi majstori koji preko reda uđu u raskrsnicu, pa je potom blokiraju. Majstore, ti vozači nisu izuzetak, to je novosadska škola vožnje. Svi ste isti.
Kad sam pre par gidina ovde pisao da treba sve autoškole zatvoriti, a svima oduzeti dozvole i da mogu da voze samo oni koji donesu potvrdu da su vožnju pohađali u Švedskoj i tamo polagali, svi ste me redom ismejali.
Sad se smejte u gužvama, gorivo nikad skuplje, potrošnja nikad veća i svima lepo
Želja "Novosađana" je da Novi Sad postane metropola, kao Njujork, a ne mirna srednjeevropska varoš. Dobili ste metropolu i tek ćete da ga dobijete. Biće gužve i bez radova, kao u lunaparku na autićima za sudaranje. Šta ste želeli to ste dobili. Pogotovo oni koji bi decu da šetaju u Novom Sadu na vodi. To je to. Jel tako Limanac?
Najzanimljivije je da je pobednik losi kadrovi, a i dalje se glasa kako se glasa. Treba lokalne izbore razdvojiti tako da svako selo glasa za sebe, a ne sela da nam kroje sudbinu grada. Zadrzite svoje kadrove u svojim selima!
Krivo je nesposobno rukovodstvo pokrajine koje je ume da osmisli nijedan projekat, pa su dali 800 miliona nesposobnoj gradskoj vladti da presvlace ulice. Ne da rekonstruisu, vec presvlace. A mogu da se kladim da ce vec naredne godine raskopabati dobar deo bas tih ulica. Strasno kako se ljudi igraju sa nasim parama.
Onaj Лиманац, koji hvali AV, da nije to nekadašnji panker koji se unapredio, pa sad hita da i on dobije neko mestašce u Beogradu? Može se glasati za čitav spisak koji ste naveli u anketi, plus nepostojanje saobrajne policije koja treba da reguliše saobraćaj, a ne samo da se vozika u krš automobilima i meri brziju radarom.
Ocigledno da onaj ko odredjuje uslove tendera to uskladjuje sa izvodjacem radova. Da nije tako uslov bi bio, kratak rok i maksimalan broj radnika i radnih masina. Drugo ako jednu raskrsnicu zatvorite, valda je normalno da mislite o alternativnim otvaranjima onih koje ce taj visak saobracaja opteretiti. Ako je Partizanska zatvorenea, nije smelo da se radi na bul.Jase Tomicaica, jer je to alternativni paralelan pravac.
Nigde saobraćajca da reguliše i ubrza saobraćaj, posklanja mudrace sa 4 žmigavca koji zaglave traku? Verovatno su bili prezauzeti naplaćivanjem kazni za vožnju bez pojasa, tu se može ućariti "crvena" u dozvoli.
Gde se pojave LSV i Kravic uz podrsku SNSa za ocekivati je kolaps. Das propalom muzicaru da vodi saobracaj u gradu i posle se cudis sto je sve rastimovano. Pa i na sledecim izborima glasajte za pacijente.
Gužvu stvaraju najviše "dođoši" jer kad su stigli u NS naučili jednu do dve rute po gradu do posla i nazad i do nekog tržnog centra i nazad. Ne znaju da koriste uličice,niti znaju da one postoje,niti gde vode. Asfaltirati se mora već jednom da se ne bi više rasturali trapovi od automobila.
"Izvođenje radova po fazama" uz što manje narušavanje normalnog odvijanja saobraćaja. Izgleda da su se moje kolege kartale na Mašincu za vreme tog predavanja ili prespavali čas. Ovih dana ni biciklom ne možeš kroz mnoge ulice, pa tražim alternativne putne pravce do posla. Ali....dok god onaj ko treba da sagleda problem i ne počne da ga rešava neće biti pomaka na bolje, nažalost
Grad je dobio 800 miliona dinara od republike za sredjivanje ulica i imaju rok do kraja decembra da ih potrose.
Bio je rebalans budzeta i to je dato Novom Sadu. Vucevic namolio.
E sad, posto pare moraju da se potrose tako brzo ide se na sredjivanje ulica gde treba samo grebanje asfalta i postavljanje novog sloja i to ide brzo PLUS moze da se uradi boga oca ulica
Kao sto vidimo asfaltira se "sakom i kapom" i tek ce se asfaltirati imaju jos ceo novembar i ceo decembar
Ali ovi "strucnjaci" koji kazu zasto ne idete biciklom. Imam dvoje male dece, ne mogu uvek da idem biciklom a i sad ide losije vreme. Ugao M Kraljevica i J Tomica ce raditi sledecih 7 meseci. Ustajem u pola 7 da bih vozio dete u skolu i dzaba, nema vise alternativnih pravaca, gde god da krenes je zaguseno. Juce oko 5 sam krenuo sa detelinare u grad do lekara sa troje male dece u kolima. Ono je bilo zlo i naopako. Na raskrsnici C Dusana i Futoske ja ne znam kako mrtvih nije bilo. Samo jos da blokiraju bul Oslobodjenja i Futosku i mozemo da parkiramo kola do proleca.
što smo dozvolili svim vlastima od jogurt revolucije da siluju grad i da ponižavaju građane Novog Sada. Počelo je od 2001, a sada je katastrofa. Novi Sad je uništen grad za normalan život, nego je postao plen kriminalcima i vlastima (tu nema razlike) da kradu i legalizuju svoje pare od šverca droge i svega ostalog. A obični građani žive u nervozi, zagađenju životne okoline, bedni i poniženi. A krivi smo svi mi što dozvoljavamo talogu i šljamu ovog društva da vedre i oblače po našem gradu!
Svi da prefarbamo haube automobila u boje srpske zastave i saobraćajni kolaps će nestati kao rukom odnet.
Za dugoročno rešenje svih ostalih problema u školama ostaviti samo versku nastavu i uvesti huligansko vaspitanje, sve ostale predmete ukinuti.
Putarske firme Put-Invest i JKP Put obilaze ulice po gradu da vide koje će uraditi nakon sadašnjih radova jer su toliko para dobili od Pokrajine i grada NS da do Nove godine nece moci sve da potroše. Totalno neplanirano vodjenje grada
Dobro je što postoje društvene mreže da smo u toku šta se dešava i šta će se desiti.
Šta da smo i bez toga skim bi pričali ,kome bi se žalili ,bili bi svi u depresiji i neobavešteni.
Jel moguce da je samo 552 ljudi (trenutno) izabralo tacan odgovor (neka bude i polutacan odgovor - sto kaze, poluzagrljaj)...
Jel moguce? 15% je jjako malo... ocigledno smo bas daleko od neinvestitorskog planiranja grada.
Sve počeli a ništa završili.
Samo da se pare izvuku pre kraja godine i započnu radovi.Jedan nadvožnjak nisu u stanju da naprave već 5 meseci...u šangaju pre 2 godine stavili novi asfalt a sada sve seku zbog kanalizacije,pa gde ste bili pre dve godine kad se već sve radilo ?
Zašto tako glup naslov? Ako je saobraćajna gužva onda ne znači da ne trebaju da izlazimo iz kuće, nego treba manje da vozimo kola. Izlazak napolje nije nužno vožnja kolima. Živim u Novom Sadu i imam kola, ali ga vozim samo baš kada moram. U 90% slučajeva idem biciklom i u 5% slučajeva peške. Znam ljude koji baš svađe idu autom, bez obzira koliko to koštalo i dugo trajalo.
Sad sam vec siguran da je Limanac samo kvalitetan trol. Bravo! I ja sam isto prepoznao napore vlade srbije zahvaljujuci kojima srljamo u progres (ups, mala slova).
30 godina nisu sredili bulevare jer je vlast radila za racun auto servisera jer smo unistavali automobile po rupama.
Mada smo uredno registrovali vozila i placali osiguranja kao i trosili gorivo a iz tih izvora treba da se odrzavaju putevi.
Mora da je ostalo para u budzetu pa da se ne sacuva koja kinta za kasnije ....
Možda bi most pomogao ali neeee čekaćemo da se promeni vlast pa da most bude prihvatljiv za sve a dotle mi sa sremske strane bolje da ne ustajemo iz kreveta ako je iole lošije vreme.
Pa, da znas da je bolje. Bice manja guzva. Hvala na razumevanju.
Jednako je kriva saobracajna policija koja slepo dozovoljava da ljudi parkiraju u saobracajn traci pa naprave jos veci haos. Pitajte dispecere 192 koliko su poziva imali i koliko jenbila altivna saobracajna na resavanju takvih problema koji su izazivali totalni kolaps u ovom raskopanom gradu.
Koliko je samo izgrađeno i nadograđeno zgrada, a da nije obezbeđeno ni jedno parking ili garažno mesto. U najboljem slučaju mnogostruko manje od potreba. Tek nas čeka još veći haos sudeći po onome što se trenutno gradi i planira.
Честитке градској управи на одлично организованим радовима! Све ће бити сређено много брже него да се радило појединачно, а мени баш прија да возим полако. То је новосадски. Мање времена са породицом, али бар Србија галопира у напретку. Мала цена. Мудра политика нашег председника Вучића и ја му на томе честитам. Живела Србија!
Bila su dvojica na futoškom putu na dve raskrsnice i jedan je živčanio a ovaj na drugoj raskrsnici je telefonira.... Od futoške do satelita skoro sat...
Momentalni otkaz dati nadležnom licu koje je odobrilo radove.očigledno je bežao iz škole kada su bili časovi o zatvaranju glavnih saobraćajnica i raskrsnica sa koordinisanjem saobraćaja.da negovorim o obeležavanju zatvorenih ulica koje je nažalost i dovelo do ovog kolapsa.žali bože ko je dao takvom šabanu da vodi posao...
Saobracajna policija ne postoji u Ns!!! Danima tj nedeljama je kolaps svako jutro, a od skoro i skoro po ceo dan, na kraju Bul.Jase Tomica i skretanje ka Contrastu i Bigu... gledam neki dan, dvojica idu u kolima negde i zaglavaljeni u guzvi... gledaju ali NISTA!! Eee pa ne morate vi, javite u centralu kad vec kao ne znaju, nek neko dodje covece i pusta od stanice ka Bigu da ide brze saobracaj. Ne mogu da verujem kakvi besposlicari, svima bih im skinuo 20% sa plate jer ne rade nista po pitanju guzve iako je i to u opisu njihovog posla!!
Ovo uopšte nije saobraćajni kolaps. To su sve pristalice Predsednika Vučića koje žure kućama da gledaju njegov govor na hepi teveu i dive se njegovoj inteligenciji, moralu, obrazovanju i poštenju. I svi su ugasili motore dok su stajali u veseloj povorci, kako eventualno zagađenje ne bi ugrozilo NJegova osetljiva pluća.
Raskopali grad kako bi stvorili guzve i masi servirali pricu da nam je bas neophodan cetvrti most na Sodrosu. Svi SNSovci su serovali fotku fotkanu sa Merkatora gde se vidi guzva sa sve komentarom da je guzva sad odjednom bas zbog toga sto nemamo taj most. I treba sve da raskopaju kad smo glupi k'o cuskije i sve dozvoljavamo.
Iza svega stoji korupcija. Korumpirani političari koji su dozvolili investitorima da nam upropaste grad zbog njihovog profita. Korumpirani političari koji su dozvolili istovremen rad na obnovi glavnih saobraćajnica zbog profita putnih firmi iza kojih stoje osobe bliske vlasti.
Neplanski urbanizam grada koji je izazvala trenutna vlast. Saobracaj je u uzasnom stanju, rade se velike arterije grada u isto vreme, npr zatvore pola Futoske da je renoviraju, ok stvarno je krajnje vreme da se ona sredi jer je u uzasnom stanju ali na to dovezes da rade Jovana Ducica i odseces celo NN od grada. Kruzni tok na Bul. Evrope kod Limama IV i ceo taj deo sa Ive Andrica je toliko glupavo napravljen da je stvrano fenomen kako je neko taj deo napravio, mislim 3 semafora na manje od 100m hello. Prosto saobracajem u ovom gradu je upravljao tim koji niti je znao niti imao volje da radi svoj posao, imali su 10god da ga srede i samo su ga upropastili. Svaka ulica koja je asfaltirana, sahtovi su nizi i truckas se ko da ga nisu ni radili, a u svaku manju ulicu su poredjali lezece policajce koji se ne vide jer ih niko nije farbao bar 3 godine
Ja da sam neka opozicija, ja bih napravio svakodnevne proteste protiv saobracajne guzve npr. na raskrsnici Bulevara Evrope i Futoske/Futoskog puta. Da radnici ne mogu da rade i da ovaj kolaps sto duze potraje. Onda ce valjda neko postaviti prava pitanja i dati prave odgovore... a ja cu peske na posao, pa sat vremena sat. U inat.
Joj sto mi je drago. Em sto kao da ste se rodili u kolima, a grad u svakom smeru iz centra 2-3 kilometra prepesacis, em sto glasate kako glasate. Tako vam i treba. Navikavajte se sada da će ovo biti svakodnevnica.
Osladilo im se da kradu putem "osvežavanja asfalta" pa grabe sa obe šake. Ovo što rade je krađa punom snagom: ostruže se asfalt, pa se pretopi i ponovo postavi taj isti. Pri tome se, naravno, naplati kao da je nabavljen glanc novi. Doveze se ceo mašinski park, a radi 10%. Naravno naplaćuje se upotreba svih vozila.
Uz sve to nikakva organizacija: mali broj ljudi, još manje njih koji i rade nešto, ostali stoje, gledaju i čekaju da prođe radno vreme. Koje je, naravno, jednokratno.
Rezultat rada očaj. Tako je, na primer, "novi" deo Futoške sav u talasima, a oko svakog šahta udarna rupa.
Nejasna logika određivanja ulica za "novi" asfalt. Recimo, obuhvata se sasvim OK deo ulice Jovana Dučića od Kneza Miloša do Bate Brkića, a ne obuhvata teškim vozilima potpuno uništena Kneza Miloša.
Nesposobni kadrovi u gradskoj upravi i preduzećima + loše isplanirani radovi + neplanski investitorski urbanizam grada = saobraćajni haos i kolaps. I biće još gore ako gradska vlast ne obuzda investitore i ne usmeri ih na periferiju. Ali taj film sumnjam da ćemo gledati.
Najviše su krivi nesposobni kadrovi. Ruku na srce, nisu oni nesposobni, nego moraju brzo da zidaju i operu pare dok su na vlasti, pa taj njihov napor pravi zbrku u gradu.
Danas je katastrofa na ulicama. Retardinjosi su bar mogli nekog saobraćajca da angažuju kako bi regulisao ovaj užas. Mada pitanje da li bi se i on snašao?
Od Limana do Naselja putuješ skoro 2 sata!
Dal ovi pametnjakovići što vode ovaj grad imaju bar gram mozga? Izgleda ne!!!
A gde je saobracajna policija na listi? Da su bar na neke raskrsnice izasli da regulisu sigurno bi bar malo manja guzva bila. Mrzelo ih da izlaze po kisi...
Kakav užas? Ovo je samo početak. Uskoro neće biti ni struje, ni vode, ni gasa, ni bilo čega drugog. Pa na vlasti su prerušeni radikali, čudo je da se totalni slom već nije desio.
Trenutni kolaps jeste nastao zbog nesposobnih kadrova i radova na sve strane istovremeno.. slažem se.. Ali moram da dodam da je saobraćajni haos u malo manjoj meri od trenutne prisutan već godinama u gradu. Problem je što svako želi da ide kolima na posao, kod prijatelja, u grad, u shopping... Pokušajte da stanete par minuta i izbrojte koliko automobila prođe u kojima je samo 1 čovek, a koliko u kojima ih je 2 i više... Ja sam se pre desetak godina skoro skroz prebacila na bicikl u gradu, nebitno da li je kiša, vetar, hladno ili toplo, i od tada živim sa mnogo manje stresa. Ne mora to biti bicikl, možete pokušati i peške, trotinetom, gradskim prevozom (posebna je tema zašto grad ne ulaže više napora da se gradski prevoz poboljša), itd... Imamo sreću da živimo u gradu koji je geografski idealan za takve vidove prevoza, ravan, relativno mali, može se lako doći od bilo koje tačke A do B. Razumem da je nekada neophodno ići kolima (imamo i mi auto u kući za te situacije), ali nije normalno da svakodnevno pojedinačno idemo kolima na sve strane.
1. Brzina kojom se izvode radovi su sramotni, dve babe da su lopatom na raskrsnici Bul.Evrope i Futoskog puta betonirale završile bi već.
2. Neplanski razvoj grada i botovsko "guranje" mosta može da prođe samo kod onih sa niskim IQ.Most ne rešava ništa samo donosi "težak saobraćaj " kroz 1 gradsku zonu.Da treba most ali ne obilaznica kroz grad, drugi most iza Futoga da obiđe grad.
3. Zeleni talas na semaforima u NS ne postoji, zar zaboga ne postoji niko ko ume da uskladi semafore?
4. Za sada je problem saobraćajna gužva a niko ne spominje zgrade koje tonu zahvaljujući "adekvatnom" urbanističkom planiranju.
5. Uskoro će nas potopiti izlivena kanalizacija i Dunav čim dirnu obalu i Ratno ostrvo tako da saobraćaj neće biti ni važan.
... oni nadlezni koji nemaju toliko mozga da izvedu na ulicu 50-100 saobracajaca koji bi stajali i regulisali raskrsnice. Nista vise od toga ne bi bilo potrebno.
Zelim da pohvalim sve ranike koji su radili bulevar Jovana Ducica.To videti,taj rad tu organizaciju rada ko da sam u Nemackoj e to je za yzor svim drugim putarskim preduzecima.Svaka cast radnici.Za 5 dana skinut stari grbavi asvalt polozili novi od crkve do semafora,sklonili sve masine i otisli.Svaka vam cast!!!!!
Možda bi most pomogao ali neeee čekaćemo da se promeni vlast pa da most bude prihvatljiv za sve a dotle mi sa sremske strane bolje da ne ustajemo iz kreveta ako je iole lošije vreme.
Parking, parking, parking.
Zbog nedostatka parkinga na bulevarima je po jedna traka uvek zauzeta. Umesto zgrada od 3 sprata izgrađeno je po 5 spratova, bez planskog rešenja za parkiranje vozila. Zgrade sa 70 stanova imaju po 30 parking mesta zajedno sa garažama. Stanari na Novoj Detelinari, Grbavici, širem Centru, delu Patrijarha Pavla, nemaju gde da ostave svoja vozila.
Radovi na saobraćajnicama će se završiti, ali šta ćemo sa parkingom? Zidaju se nove zgrade, a jedino rešenje grada je naplata javnog parkinga.
Od jednom je poceto pola grada da se radi. To samo ludacima moze pasti na pamet. Jedna prometna ulica kad je zatvorena nastaje kolaps! Gradski "pametni" mozgovi!
Ako na Novom Naselju postoji ogroman problem parkiranja i po pola sata ne možete da nađete mesto u krugu od 1km, a to je sama periferija koja je donekle i uređena kako li je ostalima...
I dok se naše pare troše na upitno potrebne slojeve puta tamo gde je koliko toliko ok umesto da se to uloži u rešavanje problema funkcionisanja sve većeg broja vozila po gradu.
Problem je u suštini u nedostatku stručnog kadra koji treba da osmisli saobraćaj u gradu. Ista priča je sa Torlakom odakle su svi stručni (normalni) pobegli pa sada mudraci umesto vakcina toče fiziološki rastvor.
Saobracaj je nepodnosljiv vec 15/20 dana, a poslednjih par dana je na vrhuncu. Ko je samo dosao na ideju da u isto vrijeme zatvori Partizansku, Futosku, Bulevar Jovana Ducica, Bulevar Evrope. E to ce ostati zapamceno kao vrhunac idiotizma.
Saobracaj je nepodnosljiv vec jedno 5-6 godina, ni nalik na onaj mirni I lep grad. Kad treba da nadjes parking mesto pozelis da se samoubijes postalo je nemoguca misija. A ako se dovezes kolima sa tacke A na tacku B ziv I citav I citavog auta treba u dupe da se sutas od srece.
Naravno, oni koji upravljaju gradom. I top zato što već jednom ne zabrane svim privatnim voluzilima ulaz u širi centar grada, kao što je to u celom "normalnom" svetu, koji toliko obožavaju oni koji bi i u kafić pod svojim prozorom išli autom! Pobogu, prestanite da vozite te krntije!!!!
Ne znam da li se ikada u istoriji ovog grada desilo da neko zatvori partizansku, bulevar evrope, parališe cara dušana i jaše tomića. Sa detelinare je postalo ne moguće doći na limane. Grad je potpuno, privredno ubijen na neko vreme. Svaka čast glavama koji su osmisli da sve ovo urade na ovakav način u isto vreme. A kad je bio policijski čas nikom nije palo napamet da se rade ulice. Voleo bih videti te upravnike i čestitati na njihovoj neviđenoj genijalnosti. Svaka čast.
Danas je dvojka koja krece u 16:15 stigla na Novo naselje u 17:50! Sta reci!!! Putnici su hteli da izadju I idu peske, ali ne! Nismo mogli da izadjemo od bolnice do doma zdravlja na naselju nije otvarao vrata! Uhhhhh!!!
Ne znam ko je mislio da je pametno da zatvori ovoliki broj kljucnih ulica,bulevara kroz koji bi trebalo nesmetano da tece saobracaj.. I koja je poenta da se radi u ovako hladnim uslovima asfalt koji uvek ispadne nekvalitetno jer se radi zimi sem za par baja koji se ugradjuju i ''vladaju gradom'' iz vec dobro poznatih restorana u kojim po ceo dan sede i kordinisu svoje ekipe
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA: Ko je kriv za saobraćajni užas u Novom Sadu?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.11.2022.
•17:44 > 17:46
Komentari 136
joooooooj
ne dodolišite
sns gradska uprava
Бранко
Vladimir
Nemamime
G pen
pera
@Dvojno
Da li je bolest stvarno uzela toliko maha?
Postoje strucnjaci i terapije ,druze, za tu tvoju problematiku.
Ko
Mio Ns
Mikica
jovica s brcima
нс
Спори су,саобраћајна полиција је као да не постоји!(наравно за радар и да малтретирају грађане по селима су шерифи)
Cobi Ns
Deki
Rodjeni Novosadjanin
Sa druge strane, sredstva koja su ostala od nekih kredita potrebno je što pre plasirati u nešto što će biti okom trenutno
vidljivo a rezultat kvaliteta tog posla biće vidljiv za godinu dana, a novac kao ključ svega, otišao je tamo gde (kome) treba.
A saobraćajna gužva, pa koga to briga
Краљ Урош
Brane
Monarhista
BoeserWolf
51.2%
Loše isplanirani radovi (GLASOVA: 1892)
28.91%
A ko je kriv za loše isplaniran radove?
Ergo, rezultat je 80.11% za vlast i njihove strućnjake
Svraka
Milos
Đ0RĐE
Biciklista
Nenad
Путник намерник
Службу за аутоматско управљање саобраћајем, постоје само да дојаве да ли те напецало црвено да би ти узели новце.
Погрешним планирањем сте саобраћај угурали у леву траку.
Жутом вози само такси који жури по муштерију, са путником иде кроз гужву и сваки црвени семафор.
Дрвореди сметају аутобусима да иду жутом, и она губи смисао. Ни ватрогасци је не користе јер не могу проћи.
Строго забранити и санкционисани 4 мигавца. Ту је још некултуран брзе поште и достављача
Мало ли је да се види колико смо лоши.
Жалосно је што саможиви возе камионе (џипове) по граду.
Што не раде у 3 смене, и заврше улицу за 48 сати и
СВАДБА.
Prota
Šomi 021
Sinko
Uplasena
Silvia
Tja
Figura
Istraumirana
Jodza
Vidra
Lošmi
Gradska uprava nula.
Urbanisti nula.
Regulacija semafora nula.
Parking prostori nula.
Planiranje radova nula.
E
Vns
Ovo je sramota
Hitno da se pojedine ulice oslobode i da se radovi izvode planski a ne......
Neka ide
Kad sam pre par gidina ovde pisao da treba sve autoškole zatvoriti, a svima oduzeti dozvole i da mogu da voze samo oni koji donesu potvrdu da su vožnju pohađali u Švedskoj i tamo polagali, svi ste me redom ismejali.
Sad se smejte u gužvama, gorivo nikad skuplje, potrošnja nikad veća i svima lepo
Pićuka
Nik
Novi Sad
i sta cemo sad?
Liman
Mrki
Zemlja čudesa
Ja
Rođeni
Dvojno
Maya
Grad
Bio je rebalans budzeta i to je dato Novom Sadu. Vucevic namolio.
E sad, posto pare moraju da se potrose tako brzo ide se na sredjivanje ulica gde treba samo grebanje asfalta i postavljanje novog sloja i to ide brzo PLUS moze da se uradi boga oca ulica
Kao sto vidimo asfaltira se "sakom i kapom" i tek ce se asfaltirati imaju jos ceo novembar i ceo decembar
Ns
JLZ
Goranđel
Za dugoročno rešenje svih ostalih problema u školama ostaviti samo versku nastavu i uvesti huligansko vaspitanje, sve ostale predmete ukinuti.
Ovo je pocetak
Zvzm
Mrka
Šta da smo i bez toga skim bi pričali ,kome bi se žalili ,bili bi svi u depresiji i neobavešteni.
Наслов је перфектан.
miki
Jel moguce? 15% je jjako malo... ocigledno smo bas daleko od neinvestitorskog planiranja grada.
Uroš
Dule
Samo da se pare izvuku pre kraja godine i započnu radovi.Jedan nadvožnjak nisu u stanju da naprave već 5 meseci...u šangaju pre 2 godine stavili novi asfalt a sada sve seku zbog kanalizacije,pa gde ste bili pre dve godine kad se već sve radilo ?
hhh
dogodine u Botošu
hawk
Pop
NAIVAC
Mada smo uredno registrovali vozila i placali osiguranja kao i trosili gorivo a iz tih izvora treba da se odrzavaju putevi.
Mora da je ostalo para u budzetu pa da se ne sacuva koja kinta za kasnije ....
@Kamenica
04.11.2022 • 19:26
Možda bi most pomogao ali neeee čekaćemo da se promeni vlast pa da most bude prihvatljiv za sve a dotle mi sa sremske strane bolje da ne ustajemo iz kreveta ako je iole lošije vreme.
Pa, da znas da je bolje. Bice manja guzva. Hvala na razumevanju.
Mladen
Trpimir
Лиманац
S
MojNS
Miodrag Babin
Radnik
/
Pesak
Neoplanta
Ilija
Putar
Toša
Deci je mesto na igralištu...
Šta vi mislite dragi sugrađani???
boger
Jovana
Marija
Ja
Cofi
Ringla stara
J
Đura Vojvođanin
MisterStruka
Nenad
Bice ovako
Pera Ložač
Uz sve to nikakva organizacija: mali broj ljudi, još manje njih koji i rade nešto, ostali stoje, gledaju i čekaju da prođe radno vreme. Koje je, naravno, jednokratno.
Rezultat rada očaj. Tako je, na primer, "novi" deo Futoške sav u talasima, a oko svakog šahta udarna rupa.
Nejasna logika određivanja ulica za "novi" asfalt. Recimo, obuhvata se sasvim OK deo ulice Jovana Dučića od Kneza Miloša do Bate Brkića, a ne obuhvata teškim vozilima potpuno uništena Kneza Miloša.
Građanin Toša
xqt
c25
Od Limana do Naselja putuješ skoro 2 sata!
Dal ovi pametnjakovići što vode ovaj grad imaju bar gram mozga? Izgleda ne!!!
Andrej
Pedja
Potemkin
Limanka
Aman
Biciklistkinja
××
TG
2. Neplanski razvoj grada i botovsko "guranje" mosta može da prođe samo kod onih sa niskim IQ.Most ne rešava ništa samo donosi "težak saobraćaj " kroz 1 gradsku zonu.Da treba most ali ne obilaznica kroz grad, drugi most iza Futoga da obiđe grad.
3. Zeleni talas na semaforima u NS ne postoji, zar zaboga ne postoji niko ko ume da uskladi semafore?
4. Za sada je problem saobraćajna gužva a niko ne spominje zgrade koje tonu zahvaljujući "adekvatnom" urbanističkom planiranju.
5. Uskoro će nas potopiti izlivena kanalizacija i Dunav čim dirnu obalu i Ratno ostrvo tako da saobraćaj neće biti ni važan.
Mada
dogodine u Botošu
Novosadanka
Ištvan
SDGE
mrva
Kamenica
Gogo
Stefan
Djenka
Parking
Zbog nedostatka parkinga na bulevarima je po jedna traka uvek zauzeta. Umesto zgrada od 3 sprata izgrađeno je po 5 spratova, bez planskog rešenja za parkiranje vozila. Zgrade sa 70 stanova imaju po 30 parking mesta zajedno sa garažama. Stanari na Novoj Detelinari, Grbavici, širem Centru, delu Patrijarha Pavla, nemaju gde da ostave svoja vozila.
Radovi na saobraćajnicama će se završiti, ali šta ćemo sa parkingom? Zidaju se nove zgrade, a jedino rešenje grada je naplata javnog parkinga.
Novi Sad
Krivci
cure
Zoka
Kvazimodo
I dok se naše pare troše na upitno potrebne slojeve puta tamo gde je koliko toliko ok umesto da se to uloži u rešavanje problema funkcionisanja sve većeg broja vozila po gradu.
Problem je u suštini u nedostatku stručnog kadra koji treba da osmisli saobraćaj u gradu. Ista priča je sa Torlakom odakle su svi stručni (normalni) pobegli pa sada mudraci umesto vakcina toče fiziološki rastvor.
Cg
jovan
Sosa
gari
A krivi su i dodjosi, dok ih bese manje i guzve su bile slabije!
Željko
Ding
Iva
Kolja
Miki
Miloš
Nebojsa
Jecka
Ivan Jenjic
Lala
jel
Ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H